הכדאיות של מחקרי שוק בשווקים בין- לאומיים

אין ספק כי עסק מצליח יבצע סקירת שוק- מהו המוצר אותו הכי צריכים? מי הם הלקוחות שלי? מי קהל היעד לפרסום שלי? מאיפה הכי זול להביא חומרי גלם? השאלות רבות. כל עסק המכבד את עצמו יבצע סקירה כזו או אחרת, על מנת למקסם רווחיו. עסקים בשווקים הבין לאומיים לא שונים בכך- הכדאיות של מחקרי שוק בשווקים הבין- לאומיים הוכיחה את עצמה מעל לכל ספק.

הדרכים היעילות ביותר לביצוע מחקר שוק

  • תשאול ישיר- הכוונה בתשאול ישיר היא בדיקה ישירה בין העסק, או נציגים מטעמו, לבין הלקוח (או לקוחות פוטנציאליים) לגבי רצונם לרכוש מוצר, עד כמה המוצר נשמע להם אטרקטיבי וכו'. התשאול מתבצע באמצעות ראיונות טלפוניים המתואמים מראש, על-ידי מראיינים דוברי השפה המדוברת במדינה בה אנו מבצעים את הסקר ברמת שפת- אם. יש לכך חשיבות רבה שכן הדבר מראה על מקצועיות, אמינות ומשרה תחושת ביטחון אצל הלקוחות הפוטנציאליים שכן הראיון מתרחש בשפת אמם מה שנותן תחושה של עסק מקומי ואמין. הלקוח מרגיש שבמקרה של תקלה, או חלילה עבירה מצד העסק ממנו רכש את המוצר, יוכל לפנות אל גורמי האכיפה המקומיים והטיפול יהיה קצר. ראיון מסוג זה מאפשר השגת שיעור תגובה גבוה בצד תשאול מעמיק ואיסוף מידע רב וממוקד.
  • תשאול עקיף- בתשאול עקיף מדובר על תשאול שאינו פונה ישירות אל הלקוחות (באמצעות הטלפון הביתי, העסקי, או הסלולרי) אלא דווקא בהפצת שאלונים באמצעות אתר אינטרנט, דואר אלקטרוני, דואר רגיל או פקס. כמובן שאיסוף התשובות מתרחש באותה דרך. היתרון המשמעותי בתשאול מסוג זה הוא שהוא מאפשר פניה למספר רב של לקוחות תוך זמן קצר יחסית. בנוסף, אין צורך בהעסקת עשרות רבות של טלפנים. חסכתם גם זמן וגם כסף.

יתרונות ביצוע הסקירה מישראל מהותיים ביותר

ביצוע סקירה מישראל מבטיח ביצוע בהתאמה מלאה לדרישות החברה הישראלית ועל פי הנחיותיה. בנוסף, סקירה מישראל מאפשרת לחברה להכיר את הסוקרים, לתדרך אותם ע"פ רצונה ולבדוק את ביצועיהם ישירות.